Stretchingul Activ

Stretching Activ

Haideti sa invatam impreuna ce este stretchingul si cum ne poate imbunatati activitatea de zi cu zi.

Stretchingul este o tehnica de intindere si alungire a tesutului moale conjunctiv si muscular
Practicarea corecta a tehnicilor de stretching ne ajuta sa ne bucuram de toate beneficiile acestuia pe cand practicarea gresita a acestora poate sa faca mai mult rau decat bine; de aceea, este foarte important sa invatati tehnicile de stretching de la un specialist.

Beneficiile stretchingului: creste flexibilitatea editurilor, creste abilitatea de a invata/realiza anumite miscari, creste constientizarea propriului corp, determina relaxare fizica si psihica, scade riscul traumatismelor, scade durerea si tensiunea musculara, incalzeste tesuturile

Tipuri de stretching: activ, pasiv, dinamic, balistic, izometric
Stretching-ul ACTIV: se realizeaza prin mentinerea voluntara la amplitudinea de miscare maxima timp de 10-15 sec a segmentului ce se doreste a fi intins. 8-10 repetari/sedinta de tratament

A-ti face timp pt stretching inseamna a-ti face timp pt tine! Indrazneste! Incerca!

 

Stretching Activ

 

One thought on “Stretchingul Activ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *